vive-sequoia.reismee.nl

Verstekeling

Het is maandag. We zijn inmiddels 2 dagen ver op onze vakantie en hebben dit jaar een verstekeling. Wat eigenlijk onze vakantie is, is er toch 1 kind mee.

De reis is voorspoedig verlopen, ondanks de stress die ik had omdat we via Thomas Cook hadden geboekt. Zelfde week, zelfde hotel, NIET zelfde prijs. Bij het vliegveld wel lang wachten, daar de bagageklep van een bus was afgebroken , en we helpen elkaar toch?. Bij ons stonden de koffers op de bus..... Maar goed, inmiddels al lekker aan het verpieteren aan het zwembad met GRANDE alcohol.

Dit x geen excursies geboekt, maar gewoon hangen bij het zwembad met andere pensionado,s. Elize zorgt er wel voor dat mijn lief niet in de cactussen terecht komt. Wel wordt hij arm agv extra shoppen. De mayonaise stroomt rijkelijk, evenals al het eten. Het diner wordt uit 3 restaurants verzameld. De gewichtscoach zal schrikken als ik op de schaal ga staan.

Voordeel van een kind mee is dat je iets meer op je gedrag let (niet met je tong in de cactussen gaan hangen), nadeel is minder smeuïge verhalen voor de thuisblijvers.

Fijn is te weten dat er zeer goed voor de thuisblijvers gezorgd wordt. Onze dank daarvoor.

Lia

Lekker genieten lieverds

Vera

Nog heel veel plezier kanjers???

Yvonne

Have fun?

Chris

Ik verwacht toch zeker wel wat acties foto's van Wilco weer hoor! Misschien het alcohol infuus iets opschroeven?