vive-sequoia.reismee.nl

Alweer aftellen

We zitten nu al op 2/3 van de vakantie. Na een verzengende hitte , ook 2 dagen met buien gehad. Gelukkig hebben we airconditioning en niet te vergeten de partytent. Ik zit dus al om 8 uur (de hanen beginnen hun aria al om half 5) te kijken ( droog en/of in de schaduw) hoe de camping ontwaakt, de sportievelingen hun rondje gaan joggen en de kids massaal de lege flessen van de ouders naar de vuilstort brengen. De huishanen eten inmiddels netjes aan tafel, zonder dat ze het braadspit door hun liefelijke kontje krijgen.

We zijn al weer op jacht geweest naar de tarantula, zijn we al meerdere malen naar de giga supermarkten geweest om onze versnaperingen aan te vullen, wederom een espresso kopje te scoren, hebben we uiteraard weer veel te veel eten en drinken in huis, hebben we diverse spelletjes gedaan waar de meest bizarre weddenschappen uit ontstaan, is Wilco al 2x door het bed gezakt tijdens zijn dagelijkse siesta's. Ik zit nog steeds te genieten van mijn roodharige Schot waarvan vrouw en kids steeds door de tijd reizen (Outlander deel 8).

Isabelle probeert Hendrik uit te dagen tot een potje wie het hardst kan kraaien en rennen. Hij kwam terug met zijn vriendjes. Dat ze de wacht houden in de naastgelegen boom verklaart waarom juist wij zo vroeg wakker zijn.

Wilco, flipperkoning vroegah, wordt nu ingemaakt door Sam. Die krijgt zoveel vrijspel dat je rustig koffie kan gaan drinken. Auw. Omdat het nog langer duurde bestelde Wilco een pintje (zie foto) waardoor hij kruipend terug moest naar de caravan.

Nu hebben we een caravan met 2 badkamers, maar de kids douchen het liefst in de onze. Het heeft even geduurd, maar ook dat probleem is verholpen door 2 mannetjes daar het warme water daar niet op gang kwam.

Voor nu zitten we onze terugreis weer te plannen. Na een heerlijke, saaie vakantie verlangen we toch weer naar de afwasmachine, de wasmachine, het waterbed en drinken uit de kraan (en nog veel meer).

De laatste dagen staan weer in het teken van zonnen, zwemmen, eten, drinken, lezen en luieren.

A tout suite!

Lia

Nog ff veel genieten xx

Brenda

Geniet er van de laatste dagen en een goede reis terug!